Massa massa massa kvällsbabbel

Har precis spelat in en video åt er. Jag satt och var påväg att skriva ett inlägg men kände att det inte skulle bli bra så jag bestämde mig för att spela in en video och när jag ändå hade det i huvudet så passade jag på att spela in videon nu. Den kommer nog upp i morgon, om jag kan få upp den. Annars blir det någon annan video så länge, det visar sig.

Jag har även skrivit ihop och fixat ihop lite inlägg åt er. Jag hade panik över att jag inte hade nå fler inställda från och med i morgon men jag kom på några idér och skrev dem. Så nu kan jag vara lugn någon dag iaf... Såg även att jag hade fått fina kommentarer om att jag hade en läsvärd blogg osv, då blir man glad och känner att massa slit lönar sig. Ni får jättegärna komma med tips hur den kan bli bättre oså. Eller bara lämna en söt kommentar över huvud taget :)
I morgon ska jag åka till stallet och jobba på tävlingarna igen. Hoppas på lite bättre väder då dock. Idag hade vi skinande sol, regn, dugg, sol, spöregn, dugg, sol, mulet och ja så höll det på. Som tur var regnade det inte jätteofta. Det perfekta vädret för en sådan dag är nästan mulet, fast inte regn. För med bara massa sol blri det väldigt varmt och jobbigt, med regn blir det kallt och blött. Medans mulet är svalt och bra luft, det bästa alternativet alltså.

Nu tänkte jag nog lägga mig i sängen och kolla Insta, kanske sista gången med min lilla sam. I morgon kan det vara en ny telefon vid namn äpple som jag kollar Insta på innan jag lägger mig... Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback