Mellanlandar hemma

Är hemma nu och jag ska käka lite mellis innan jag antagligen sticker till skolan och möter upp en kompis. Regnar det möter jag bara upp henne så åker vi hem till mig så kör mamma oss i till stallet. Men är det fint väder cyklar vi tsm till stallet. Nu regnar det så då hoppas jag att mamma kan köra oss till stallet.

I stallet är det hoppträning så det blir riktigt trevligt. Hoppas att det kommer gå bra. Sen ska jag rida Carisma lite också och ta hand om henne. Så det blir nog väldigt mysigt i stallet idag, tror jag.
Men vi hörs senare för nu har jag lite tid på mig att skriva klart 2 skoluppgifter och skicka in dem innan jag måste käka oså. Ha den fortsatt fin redag så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback