Nu kickar vi igång

Nu kör jag igång på denna nya blogg och jag hoppas att alla läsare kommer hitta hit + massa nya. Nu får n gärna hjälpa mig att sprida denna blogg!! :)

I morgon kör jag igång som vanligt då jag har fixat med deisgnen hela kvällen och nu är jag riktigt nöjd. Älskaaaaar att kunna koda och fixa igen. Då kan jag få till det som jag vill ha det lätt som en plätt. Vad tycker ni om designen på bloggen? Ris eller ros?
Jag ska ladda upp med massa inställda och annat gottis åt er så att det verkligen blir en nystart på bloggen. Jag hade ju några inställda från förra bloggen så jag flyttar dem hit och sen har jag lite andra idéer som ska komma upp. Känns riktigt bra och eftersom att jag har gjort detta bytet känner jag mig på extra bra blogghumör så kom med ämnen för mig att skriva om.

Detta blir första riktigta inlägget på denna blogg för idag men också det sista. För nu ska jag ut med Izor innan jag ska lägga mig. Och Izor ska åka hem i morgon och pappa åker bort. Så då ska jag, min mamma och min brorsa hitta  på något mys här hemma, vi kanske går på bio eller något sånt mys. Sov gott så hörs vi i morgon med nya grymma tag. 

XoXo//Emma

Kommentarer
Vrsare säger:

Tycker att du ska prova något nytt i designen, skulle va kul om inte allt ser likadant ut hehe :) blir nog bra ska du se!

2013-09-12 | 21:58:32
Jossan säger:

Tycker som den ovanstående, att du ska testa något nytt. Är liiite trött på alla dessa olika versioner av denna slags design nu. Testa något helt nytt helt enkelt!

Fast skönt att inte ha någon "regnbågsfärg" över headern. Ser myyycket bättre ut såhär tycker jag,

2013-09-13 | 21:35:38
Bloggadress: http://ponnyjossans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback