Seg måndagsmorgon

Idag är det höstväder, för första dagen på denna höst tror jag. Det har ju varit skinande sol varje dag men idag är det mulet och det har regnat. På idrotten pratade vi om att vi kanske ska vara ute i spåret men jag vet inte, hoppas inte det. Hon sa att vi skulle vara ute men vart ute sa hon inte, det kan alltså vara iprincip vart som helst... 

Idag har jag en kort dag vilket är riktigt skönt. Jag orkar verkligen inte med en lång dag idag. Jag har 3 lektioner, 1 på 20 minuter sen 2 långa. Det är helt OK en måndag måste jag säga. Fast sen till våren kommer jag ha en lektion till men det kommer ändå bli en hyfsat kort måndag då.
- Miss u lovey <3

Nu ska jag lägga ner det sista i min väska och sen ska jag åka och möta mina brudar innan vi ska till skolan. Ni får ha en fin dag så hörs vi, och jag vill att ni gullisar ska kommentera. Statisiken är bra och då borde det vara bra med kommentarer. Du som läser detta, kommentera 1 kommentar på något inlägg så blir jag glad. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback