Slet som en oxe, skrattade som en hyena

SItter hemma och käkar lite toast nu innan jag ska åka med bussen till stallet. Det regnar och e kallt så då e bussen mycket bättre än cykeln + Att min brorsa har träning nära stallet så jag kan bli hämtad utan problem. Bra när det går att organisera upp det så. Om jag hinner ska jag putsa utrustningen tills i morgon. Beror på när allt annat e klart... Men det visar sig. 

I skolan, precis nu innan jag åkte hem så satt jag och Ebbis och slet som djur med en uppgift. Vi blev helt slut och jag drog lärdom av att jag hade världskrigen inom tyskan också. Så vi ska jobba mer på den med hjälp att materialet som jag har i tyskan tänkte vi. Smart plan va? Vi kollade också på presentationer ifrån 6:an och en massa. Snacka om att vi skrattade ihjäl oss.
Nu ska jag käka vidare på min toast innan jag byter om och sticker iväg till stallet.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback