Snabbt om idag

Skoldagen idag blev väldigt kort för min del. När jag var på mötet fick jag ett mess där det står att bilden är inställd. Vilket gjorde att jag var hemma ett litet tag innan jag åkte och mötte upp mina brudar för att ha gyma. Idag skulle vi dansa, det var faktiskt väldigt roligt att dansa måste jag säga. Det var singeldans så det var roligt. Men jag blev inte så svettig som jag hade velat så jag stack ut och sprang när jag kom hem och tränade lite här hemma innan jag tog en riktigt skön dusch. Det var den enda lektionen jag hade idag, en väldigt kort skoldag för min del...
- Från nyårsaftonen 12/13

Men snart kommer mamma och då ska vi åka och köpa en ny väska åt mig. Efter mötet gick jag och böt min väska som hade gått sönder. Men hittade ingen annan bra på den affären som jag var i så jag tog pengarna tillbaka och ska köpa en väska på nån annan affär. Kan lägga upp en bild på väskan åt er sen.

Ha de bra så länge så hörs vi

Kommentarer
- S C H N A I L G U L L - säger:

Vilken fin blogg, söta pollar!

2013-09-30 | 16:53:52
Bloggadress: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback