Stallet idag

Var ju i stallet med Vilmis idag efter att jag hade shoppat med Ebba. Vi tänkte fota mig och Promise direkt när vi kom men det kunde vi inte och sen kunde jag ha gjort det vid 3 men då hade jag räknat med att hon skulle gå så jag var ute med Vilma och Chester i skogen och fota dem. Fast innan vi gick ut i skogen tog jag ut Carisma så fota Vilma mig och henne. Här nedan kommer en sneakpeak, sen kommer det en bildbomb med några fler bilder från idag. Vi tänkte hinna fota mig och Promise och skulle fått gjort det halv 6 men hon skulle gå så då kunde vi inte göra det. Så vi får helt enkelt göra det någon annan dag. Kanske att vi kan göra det nästa vecka
 
Nu har jag fixat på min telefon så jag ska spela in en video om vad som finns på min telefon. Den kommer dock komma upp till helgen, men det blir nog bra ändå. Så det ska jag göra nu och sen ska jag plugga lite. NI får ha de bra så länge så hörs vi senare

XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback