Torsdag idag, fredag i morgon

God morgon finisar. 

Idag är jag rikitgt trött och i morse var seg morgon. Man ville bara ligga kvar och sova hela dagen, men det fick man inte göra för idag är det skola som gäller. I morgon kommer jag dock få sova hur länge jag vill för då är det skoljoggen på eftermiddagen och det är bara den "lektionen" vi ska ha. Då är jag redan på rocklunda så jag har med sakerna innan så behöver jag inte åka hem för att byta om till ridkläder och hämta ridgrejerna för att sen åka tillbaka där jag var innan. Känns riktigt onödigt...

Nu idag har jag inga planer alls. Har inga läxor att plugga på, inte som det ser ut nu. Det kanske kommer läxor till eftermiddagen. Så jag tänkte bara chilla och ha det mysigt här hemma. Eller om jag kanske hittar på något med nån av mina brudar, det visar sig.
- Älskade knäppa lägerponny <3

Men nu måste jag borsta tänderna, ta på parfym, ta ett tuggummi osv för att sen åka och möta mina brudar innan vi åker till skolan. Ni får ha en fin dag
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback