Torsdagsmys

Har käkat donken till middag precis, mamma orkade inte göra något annat och hon var ändå ute och åkte så då köpte hon med det hem. Åt ju de igår med Ebba, sen nu idag och i morgon till lunch har jag nuggets och pommes. Inte bra alls alltså... Jag får verkligen se till och träna nu, speciellt eftersom att jag har ätit så dålig mat 3 dagar på rad. Eller jag har ätit det 2 dagar i rad, men i morgon blir det 3. Vi har ju skoljoggen i morgon så det blir lite träning och sen har jag ridning. Men jag nöjer mig inte med det utan jag ska träna mera. På lördag ska jag försöka sticka ut och springa lite hoppas jag. Fast nu börjar det bli höst och kallt, men jag får se hur det blir. Annars får jag träna här inne hemma.
Så det tänkte jag göra nu 200 situps here i come. Jag gjorde för förut och dagen efter hade jag sån sjuk värk i magen så jag vet inte vad. Så jag hoppas att jag får det i morgon med, eller helst inte. Men man känner ju att man har tränat vilket är riktigt gött. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback