Usch vilket väder

Vädret är inte roligt nu asså. Men nu börjar det ju bli höst så det är väl bara att vänja sig vid regn och tråk. Jag har iaf en bra anledning för att få sitta inne, om man bortser ifrån regnet... Jag ska plugga. Fast jag har pluggat på det som är viktigast nu. 

Jag längtar tills i morgon då jag får åka till stallet och ta hand om min pärla men också tills på onsdag för då har vi studiedag. Yeyyy och så ska jag åka till stallet för att ta hand om pärlis då. Skönt med lite ledigt i mitten av veckan. Då kan man bara slappa och ha det rikitgt skönt. Och jag som bloggare kan alltid blogga en massa bra inlägg åt er mina fina läsare.

Nu ska jag bara chilla och tänka ut bra inlägg åt mina bästa läsare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback