Dagens planer

Idag tog jag ingen sovmorgon inte. Det är nämligen så att jag och Linnea ska åka till utställningen och kolla lite idag också. Det ska bli roligt, Linnea hade någon som hon kände som skulle ställa ut sin hund. Dem har även som en liten "mässa" där det finns lite fina grejer man kan köpa. Vi får se om något följer med hem, om det gör det vet ni att ni kommer få se vad.
- Hunden som Linnea känner är en cocker spaniel, precis som Smilla.
 
Vi tänkte vara där vid 9 och sedan var det final vid 15 som vi tänkte kolla på. Så det kommer nog ta en stor el av dagen att vara där, men det blir nog roligt ändå. Nu måste jag nog gå och börja göra mig redo. Ni får uppdateringar under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback