En bra dag med Ebbish

Har haft en riktigt bra dag med min underbara boooi till Ebba. Vi började dagen med att cykla i världen jäkla motvind till ICA för att köpa godsakerna till kvällen och ägg till videon vi spelade in. Ni kommer få se den i morgon och jag hoppas att ni ser fram emot det. Det var iaf riktigt trevligt att ha massa gottis och bara sitta och babbla en massa tjejsnack om allt möjligt. Eftermiddagar/kvällar som denna borde verkligen göras oftare. Jag kom hem nyss och då har vi träffats sedan 14 och då har vi bara åkt runt och bara haft det trevligt. Då märker ni kanske hur roligt och nyttigt det verkligen är att träffas och prata IRL. 
- Så här bra går det när vi fotar tsm också
 
I morgon är det hoppträning som gäller och jag är riktigt taggad och det ska verkligen bli roligt. Nu är jag dock helt slut så jag ska sluta blogga och lägga mig i sängen och sova. Ni som är vakna nu får sova gott och ni andra säger jag väl god morgon till ;)
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback