En fin onsdag

Dagen idag började bra, jag glömde min stickning till slöjden. Tyvärr hade mamma hunnit åka så det var bara att vända och hämta den. Det är tur att jag inte har så långt till skolan och att jag och mina bruds möts så tidigt så att om något sådant skulle hända gör det inget för vi missar inte något av första lektionen. 
 
I stallet idag ställde jag ut pärlis till muren och det uppskattades. Eftersom att vi var ute fick hon sig en ordentlig omgång med ryktstenen och så fick hon stå med sin ludd ludd grimma som hon gillar. Sen skulle hon gå lektion så jag fick sadla och ta med henne till ridhuset. 
I morgon kan det bli en kort dag och att jag slutar 12 om jag har tur. Idag vart också en kortare dag då tyskan var inställd och jag jobbade med media på hålet. I morgon är det ett långt hål och om tyskan är inställd då också så kommer jag sluta 12, ganska skönt hade det varit.
 
Ni får gärna fortsätta att ställa frågor så kan jag samla ihop lite och slänga upp ett inlägg med dem när det har kommit en lagom mängd.
 
Nu måste jag dock hoppa i säng då jag måste låta min hjärna bearbeta fysiken så att den sitter som smäck i morgon under förhöret.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback