En lista

1. Vem är din bästa vän? Jag nämner inga, dem närmaste vet vilka dem är.
4. Vilket är ditt favoritnummer? Jag har inget speciellt favoritnummer, så länge det inte är 17 eller 21
5. Vad var det senaste du åt? När detta skrevs så var det jordgubbar doppade i smält choklad.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Turkos, älskar verkligen den färgen
7. Hur är vädret just nu? Lite mulet men ändå soligt.
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Det var nog mamma, eller Lotta (Carismas ägare)
11. Favorit TV-program? Jag kollar så gott som alltid på Sveriges Mästerkock, Mästarnas Mästare, Berg och Meltzer i Amerika och så kollade jag på ryttareliten.
12. Har du några syskon? 1 brorsa
13. Längd? 155 cm 
14. Hårfärg? Brunett
15. Ögonfärg? Gröm
16. Använder du kontaktlinser? Nope
17. Favorit högtid? Hmm... Nyår/jul kanske, eller midsommarafoton då jag alltid åkt till Grällsta på midsommardagen.
18. Favorit månad? Alla månader som utgör sommar skulle jag säga att jag gillar.
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Som tjej och tonåring så har jag säkert gjort det.
20. Vilken var den sensate filmen du såg? Det var nog Flicka tror jag
21. Favoritdag på året? Jag säger nog min födelsedag eller dagen man får sommarlov.
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Jag har inte haft något behov utav att göra det så jag har ingen aning ;) 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Har aldrig fallit mig i tanken, men näe.
24. Kramar eller kyssar? Beror ju helt på med vilken person
25. Choklad eller vanilj? Choklad, always chocolate
26. Har du tatueringar? Nope
27. Vad lyssnar du på just nu? En snarkande Gucci som ligger bredvid mig
28. Är du kär i någon kändis? Ne
29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen just nu
30. Piercingar? I öronen, vill ha i naveln också
31. Favorit filmer? Jag kollar sällan på film men kanske, Taken, Annica Bengtzon, Irene Huss
32. Ditt favoritfotbollslag? Kollar aldrig på fotboll, men Sverige antar jag ;)
33. Vad gör du just nu? Skriver detta åt er
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smörade, biopopcorn in my heart
37. Hundar eller katter? Vi har ju ofta Gucci här hemma så jag väljer nog hund
38. Favoritblomma? Orkidéer luktar gott och är fina
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ehhhh... Just för tillfället kan jag inte komma på något.
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Nope
41. Har du älskat någon nångång? Inte på det sättet nej
42. Vem vill du träffa just nu? Mina bruds och Gordon, Prancer, Promise och Carisma
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Eftersom att jag fortfarande går i skolan så antar jag det
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Skulle aldrig falla mig i tanken, jag skjuter bara med luftgevär
45. Gillar du att flyga med flygplan? Jodå, de gör jag väl
46. Höger eller vänster-hänt? Höger
47. Hur många kuddar sover du med? Jag har 2-3 kuddar
49. Lyssnar du på radio? Ibland, aa
50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Följer bara tjejer på tumblr så neeeeej...
 
Ni får gärna göra denna listan med 50 frågor och om ni gör det får ni mer än gärna kommentera länken till vart ni svarade på dem.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback