Ett längre inlägg igen

Nu kommer det börja hända lite saker igen så det kommer finnas saker att skriva om och jag kommer få idéer. I morgon ska jag iväg och träna en ponny som heter Luna. Det kommer bli riktigt intressant och ni lär nog märka hur det går. På torsdag tänkte jag och Ebba även träffas och spela in lite video och bara umgås lite.
 
Sen nästa vecka kommer vi sitta på Carisma igen och det kommer jag verkligen göra. I början av maj är det nämligen planerat att hon ska åka iväg. Då kommer hon även bli betäckt så det kommer nog bli riktigt bra då det är planerat med en riktigt fin hingst. Det kommer bli lite tomt utan att ha henne att ta hand om, men ändå kommer det nog bli lite skönt med ett lugnare tempo nu i slutet utav 9:an. Jag kommer dock följa med ut och hälsa på henne flera gånger så det kommer inte bli helt Carismalöst här på bloggen.
Ni får gärna fråga saker som jag kan svara och lägga som inställt. Inga frågor är dumma och i får en bra chans att ta reda på det ni vill. 
 
Nu tänkte jag lägga mig och sova för jag är riktigt trött. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback