Hemma

Skrev tyskaprov sista lektionen och det känndes nog bra tycker jag. Lite tidspress på sista 4 frågorna på sista pappret, det var läsförståelse om ni undrar. Dock har jag en snäll lärare så jag fick köra 2 frågor muntligt och fick full pott på dem så det var skönt, sen virrade jag lite på de 2 andra då vi hade väldigt kort tid att ta det. Men jag är ändå nöjd och giller verkligen att lärarna gör allt för att det ska gå bra för oss. Dock så blir det ingen fysik i morgon då jag har valt att skjuta på det eftersom att det hade varit prov varje dag denna veckan annars. Så nu kommer jag kunna ta det lugnt och sticka så att jag bara får upp tempot.
- Mysiga vovven ligger och myser i mitt knä nu
 
Förresten så undrar jag. Tycker ni att bloggen är tråkig och enformig för tillfället? Personligen tycker jag att det är väldigt mycket skola här på bloggen och väldigt lite åsiktsinlägg, tips osv men det är för att det är mycket prov och grejs nu och då är det de jag har i huvudet. Har ni tips på hur bloggen kan bli bättre får ni gärna lämna dem.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback