Mysig tisdag

Idag fick båda hästarna sig en omgång med ryktstenar och det var väldigt välbehövligt på dem båda. Så nu står det 2 fina och förhoppningsvis lite mindre håriga hästar i stallet. I morgon ska jag till stallet och förhoppningsvis rida Promise och förhoppningsvis kan jag rida henne på fredag också för jag hinner inte vara med på lektionen så jag rider tidigare. Jag och mina bruds ska nämligen gå på bio så därför rider jag tidigare och kan ta hand om Carisma tidigare och då kommer jag hem tidigare, så att jag kan ta bussen ner med dem på stan och se på bio. Blev även erbjuden 2 jobb i stallet idag. 1 är att jag ska vara funtionär på en tävling som är nästa lördag och sedan är det andra att jag ska vara med på ponnyridning och hjälpa till. Det kommer nog bli roligt tror jag.
- Fina ponnyn, hon skulle ju kunna vara en modell?
 
Kemin känns som att den sitter. Vill inte plugga för mycket heller, då kan det leda till att man glömmer något och det vill jag verkligen inte. Det är skönt att det är våran första lektion så att man kan få det överstökat så slipper man tänka på det. Även om det kommer vara en skön dag med 3 lektioner. Den sista är slöjd och då ska jag sticka och kolla på 2 avsnitt utav top model, inte illa avslut på en skolvecka.
 
Nu måste jag nog däremot gå och dejta kudden. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback