Positivt ang det förra

Fick positiv respons på det som jag skrev och frågade er om i det förra inlägget. Best friendgrejen funderar jag och en av mina underbara vänner sagt att vi kan spela in. Jag har inte kollat med någon annan brud, men dem närmsta vet vilka dem är så att för den delen ska det inte vara några problem. Sanning och konsekvensvideon kan jag lätt spela in. Då behöver ni däremot kommentera sanningar och konsekvenser som jag ska göra. Ex på en konka är att jag ska busringa och en sanning är att jag ska berätta ett pinsamt minne jag har. Ni förstår nog vad jag menar?
Nu är planen att jag ska väcka den snarkande Gucci som ligger bredvid mig i soffan och försöka få ut henne en sväng innan sängen väntar och vi får väl se hur bra det går. Hon är snudd på den värsta sjusovaren i huset... Hoppas att ni har haft en bra start på veckan och ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback