Skola i morgon

Har ju som ni såg varit hos Alice typ hela eftermiddagen och därav dåååålig bloggning. Åkte dit vid 13 och var hemma vid 18. Vi red ut en sväng, tog en fika efter att hästarna blivit avsvampade och släppta i hagen igen och sedan bara hade vi det roligt på studsmattan.
Vi prövade lammracks till middag idag och jag kan ju säga att man inte blev mätt eller att det var speciellt gott. Synd när hela familjen hade stora förhoppningar... Därför fick jag baka lite scones istället och så drack vi thé i våra stooora koppar till, det går det å. 
 
I morgon är det skola igen så nu tänker jag gå och lägga mig. Vi får höras igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback