Solig lördag

Idag är det en riktigt solig och fin lördag. Familjen har för en gångskull lite planer en lördag. Först ska jag åka till stallet en sväng. Jag ska ta hand om Carisma samt skritta henne 30 minuter, Sedan kommer mamma och Erik och möter mig så går vi kanske och käkar eller något innan vi går in på hundutställningen. Det är lite synd att ridgebackarna startar först. Erik har nämligen match så vi kan inte kolla på dem. Eftersom att Gucci är en rudgeback så hade det ju varit roligt att få se hur utställningsridgear ser ut.
Det är dock ett tag kvar innan jag ska åka till stallet så jag får väl hitta något sätt att fördriva tiden på.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback