Tacolördag

Har kommit hem ifrån dopet nu. Det var riktigt roligt att träffa släkten och att bara vara med dem. Träffade även min förra biologilärare så vi pratade lite oså. På dem dopen som jag har varit på/kan minnas så var dagen dopbarn den lugnaste.
 
På dopet inveg jag även mina underbara pumps och min fina galaklännig samt den nya koftan. Lite ont fick jag allt, men då vet man var det är smart att förbereda med eventuella inlägg osv till Önstagalan. Därför är det ett riktigt bra tips med att verkligen använda skorna vid någon form av arrangemang innan just det som skorna kanske var tänkt till mest. Det kanske är ett självklart tips, fast jag ville ändå påpeka det.
- I brist på bildr får din denna 
 
Snart är det middag som gäller. Tacopaj med en stor sallad, tacochips och dricka. Lite extra gott kan det bli på en lördag. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback