Tisdag eller torsdag?

Idag är det tisdag, fast det är som en torsdag eftersom att vi får helg redan i morgon. Själv har man en bra skola så dem hade tydligen lagt in någon form av kurs på eftermiddagen och därför kommer jag att sluta 11.10 i morgon.
 
Denna morgonen blev jag klar med allt riktigt fort. Gucci har redan fått en promenad, jag är påklädd, har kollat allt som jag brukar på mobilen och jag har käkat frukost. Därför ska jag nu sätta mig och läsa igenom kemin nu för jag vet inte hur mycket tid det kommer finnas i kväll. Även om jag tror att jag inte kommer komma hem så jättesent ifrån stallet, har båda sessorna idag. 
Ni får ha en riktigt fin dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback