Tisdags morgon

Idag har jag inte mycket alls att skriva och jag är väldigt nervös inför nationella, hur det går och betyget. Våran biologilärare säger nämligen att betyder hänger på nationella. Men ett nationella kan inte sänka en så om han gör det kommer vi pata med honom. För jag är väldigt nöjd med betyget jag har och kommer inte finna mig i att få det sänkt.
Idag hade jag även tänkt ta bussen till stallet och ta hand om Carisma och Promise. Har ju inte varit i stallet på 1 vecka så nog börjar jag sakna det. Promise ska bli borstad och Carisma ska få en promenad, bli borstad och sen ska alla stallsysslor göras.
 
Nu måste jag gå med Gucci så vi får höras senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback