Totalt tömd

Har skrivit 3 nationella i NO och nu vill jag bara åka till stallet, men jag tänkte blogga åt er först. Även om jag inte har några idéer då allt verkligen tömdes under nationella. Dock så är jag ganska nöjd med prov nr 2. Om man inte räknar med när läraren drar provet ur handen på en fast att man läser igenom och han jag inte skriva klart då jag var lite oklar i vad jag vill göra i 2 minuter i början. Jaja, vi får se hur det går. Nu ska jag sluta tänka på det och lägga det bakom mig, har bara 1 prov till i morgon, 1 på torsdag och 2 på fredag men det är lugnt.
Nu är det mina prinsessors tur att stå i rampljuset och bli bortskämda. Därför får vi höras senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback