Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag och det innebär träning på eftermiddagen, vilket jag längtat efter ett tag nu. Jag hoppas att den första träningen blir ihop med Kapten för jag har saknat att rida honom i sommar. Jag längtar efter träningsvärken som jag lär ha i morgon efter att inte ha ridit på 2 veckor och utan tränare sedan innan sommarlovet. Idag slutar jag 13.20 och har bara 3 lektioner vilket också är väldigt skönt en fredag.
Nu börjar det bli dags för mig att åka och möta upp Ebba innan vi ska till skolan. Det är så otroligt skönt att cykla för då hinner vi prata om allt mellan himmel och jord innan vi kommer till skolan, älskar´t. Det är bara att hålla ut denna skoldagen och efter det är det helg.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback