Den där bra bloggen

Åhh vad jag är besviken på mig själv just nu. Jag har sån jäkla lust att driva en bra och intressant blogg för tillfället. Men alla mina idéer är bortblåsta för tillfället. Jag hoppas verkligen att dem kommer komma tillbaka snart så att ni kan få läsa den bloggen som är intressant och inte denna tråkiga med en massa mobiluppdateringar och korta inlägg. 
 
Idag har jag också tackat nej till ett arbete som jag skulle gjort i början september. Om det inte känns rätt eller att man bara inte har lust så är det bra att tacka nej ibland, det är något ni verkligen inte får glömma. 
Jag bör nog börja plocka ihop nu, klockan ringer ändå 20 över 6. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback