Det är inget jag är stolt över

Usch för dagens dåliga uppdatering. Jag tänker inte förklara varför, för det vet ni nog och idag har vi haft hyfsat väder så jag har varit och gjort en massa saker. Men jag inte stolt över att bloggen bli lite bortprioriterad ibland, verkligen inte... Men vi är inte mer än mänskliga vi bloggare.
Klockan har tickat iväg mot 1 de senaste nätterna och det börjar bli dags att komma tillbaka till rutiner så att det inte blir helt fucked up när skolan börjar igen. Jag är riktigt taggad på att börja gymnasiet och det ska bli roligt med ett nytt kaptiel i livet. Har även skickat iväg CV till min mamma så att hon kan skriva ut det åt mig. Snart ska det även tas nästa steg och söka det första jobbet. Det är ganska nervigt det också, men båda på ett bra sätt. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback