Eftermiddagens första inlägg.

Förlåt för att detta blir eftermiddagens kvällens första inlägg. När jag kom hem från skolan ville jag bara ta det lugnt och inte tänka på mycket alls, även om jag kanske borde skriva lite på svenskan... Nu är jag också lugn för matten som jag var lite orolig för. Hade väntat mig stora och kompilcerade tal, men det kändes som att jag svara rätt på alla frågor. Älskar att lämna in prov och liknande när man har den känslan. Jag har också lovat mamma att baka så jag tänkte göra det efter att jag skrivit detta inlägget åt er.
 
Tidigare idag passade vi i klassen på att ta en selfie för att fira en vecka tillsammans.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback