En riktig stjärna

Det var vad Promise var idag. Hon lyssnade riktigt bra på mina hjälper och var väldigt lyhörd. Idag hade jag mycket fokus på en lugn och sansad trav samt att trimma lite smått. Jag red på lite volter och flyttade lite för vikten osv. Det gick verkligen riktigt bra och allt kunde göras i en behaglig trav och hon sänkte huvudet efter ett tag och började faktiskt arbeta på bra med arslet och ryggen. Jag tänkte bygga vidare på det som jag gjorde idag på nästa pass. Promise behöver arbetas i en låg form för att stretcha ut sin rygg och för att arbeta korrekt. Detta är kanske inte det roligaste att läsa. Men jag ville bara skriva av mig lite för jag är så nöjd med henne idag, min fina stjärna. Nästa sommar är du bara min <3 
 
Hade inte tänkt skriva så mycket mer än hur det gick att rida Promise nu under kvällen, resten vet ni ju redan. Det mesta jag gör under dagarna kommer ju upp här och därför finns det inte alltid så mycket att skriva om på kvällarna. Men ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback