Första dagen som gymnasieelev

Idag var den första dagen på gymnasiet, känns bra att kunna skriva det. Vi fick vi träffa nya klassen och jag måste verkligen säga att jag har hamnat i en klass med väldigt goa och trevliga människor + Ebbisch och Linnea. Det var härligt att alla verkligen kunde prata med alla, vi skämtade tillsammans så att många höll på att skratta ihjäl sig redan efter ca 1h ihop. Jag tror att vi kommer få 3 härliga år ihop med klassen och våra mentorer Ubbe och Jacob. Jag har en riktigt bra känsla för detta och ska verkligen gå all in redan ifrån starten. I morgon har vi sovmorgon till 10, vilket jag inte direkt tackar nej till. 
Nu ska jag sätta på ett avsnitt av en serie och sedan blir det sängen. Man kan aldrig få för mycket sömn, right? Ni får sova gott så hörs vi i morgon,
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback