Gårdagens hoppning

Först av allt slänger jag upp ett ihopklipp av lite klipp från när vi hoppade igår. Själv är jag väldigt nöjd och hon hoppade bra språng. Några blev lite konstiga, men en gång hade jag ingen bra anridning och sedan lade jag henne lite nära på något språng. Det var totalt mina fel och det tar jag på mig, ponnyn skötte sig utmärkt hela tiden. Hur tycker ni att det ser ut?
Under kvällen har jag varit ute och grillat med några friendos och det var riktigt trevligt. En massa prat, skratt, grillad korv, gott att dricka, hästarna som gick bredvid oss. En väldigt mysig och trevlig sommarkväll var det med andra ord. Vi red aldrig idag utan vi tar det i morgon istället, det blir perfa de med. Då får vi med oss de 3 andra som jag och Vilma grillade med ikväll ut på en ridtur.
 
Btw, visst har ponnyn en fab frissyr när hon är nyvaken?
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback