God natt tisdag

Nu har vi knappt någon röklukt kvar eller rök. Vilket är riktigt skönt, men jag hoppas fortfarande på en massa regn som hjälper till att släcka branden. Jag hoppas också att det går att rida i morgon. Jag kommer iaf åka ut och kolla till lilla hjärtat där ute i hagen för att se hur hon mår och om röken gjort någon skada. Ridskolechefen sa att det inte bör vara någon fara och jag antar att dem har lite mer koll än vad jag har.
Nu tänkte jag sätta på ett avsnitt av nån serie och sedan krypa till sängs. I morgon ska det städas och fixas. Vi får nämligen en gäst på eftermiddagen/kvällen som blir kvar till nästa vecka. Som jag tror att ni såg förra året, någon gissning? Jaja, ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback