God natt torsdag

Fastnade framför minecraft nu under kvällen, inte bra Emmson, inte bra... Men jag har ändå fått en del saker gjort under dagen, spelat in och redigerat video, varit på fotbollsplanen ungefär 2h, gått med Izor. Okej det var inte mycket alls om jag tänker efter. Jag skulle tvättat lite schabrak idag, fast jag kom av mig och spelade in video istället.
I morgon har jag även lite planer på att eventuellt sticka o köpa något mer block och liknande och då följer kanske Ebba med. Vi köpte ju lite grejer igår, men jag vill ha något mer block då det inte fanns så mycket att välja på enligt oss där vi var igår. Det var väldigt roligt att umgås med henne igen, det var ett tag sedan. Nu är det också även helt 100 att vi kommer börja i samma klass, vilket jag tycker är väldigt skönt då vi varit inställda på det ifrån första början. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan att ha min boooi i samma klass.
 
Nu måste jag krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback