Helt slut efter 2 dagar

Jag är helt slut efter 2 dagar i skolan, så direkt efter detta blir det sängen för min del. Men jag ville ändå kika in och skriva några rader åt er. Har ni börjat skolan ännu?
 
Idag var det dag 2 i skolan och vi går inte efter schemat just nu, det kommer vi börja med på torsdag då börjar vi även 11.50 och det är riktigt skönt. Därför fick vi idag som en minimini uppgift att fota ett portett på varandra som sedan kommer användas till något inom skolan, orkar inte förklara hela den storyn för er tyvärr. Vi har även gått runt och kollat i våra lokaler och så "lekte" vi med treorna på skolan. Tydligen var det viktigt att vi lärde känna dem så att vi inte skulle vara rädda för dem. Asså what säger jag bara... Lite roligt var det dock då alla var riktigt tävlingsinriktade och körde på allt dem bara kunde i vissa grenar.
 
Fick också veta att vi inte kommer bli riktigt nollade utan det vi gjorde idag kunde klassas som det, vilket jag är riktigt glad för. Fast det kommer vara nån form av liknande nollningsfest nästa vecka, men den är jag inte taggad att gå på för jag har inte lust att festa, supa o ha mig i ettan så jag kommer vara hemma kanske med nån go vän framför en film med godis och liknande samtidigt som jag kan njuta av att ha ridit och tränat för att ha en hälsosam kropp. That's how horse people does it
Nej min hjärna håller på att ge upp så jag ska nog sluta skriva. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Theresia säger:

Åh vad härlig bild!

Svar: Tack så mycket :)
None None

2014-08-20 | 09:50:04
Bloggadress: http://sandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback