Hemma ifrån stugan

Har kommit hem ifrån stugan nu. Det var riktigt trevligt att träffa alla och även några som jag inte sett på 13 år och jag hade gärna velat att vi alla varit uppe en vecka istället för bara en helg. Men många jobbar nog så det blir ju lite svårt att få till. Samtidigt som det är skönt att komma hem och kunna rida Promise igen men även att få träffa mina brudar. Vi ska se till att träffas snart. Både Ebba och Linnea fyller även år idag, så stort grattis till dem! :* 
Istället för att sitta med datorn och bara slöa borde jag packa upp min väska så att det är gjort, fast jag känner verkligen inte för att göra det nu. Det får bli i morgon helt enkelt.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback