Nu drar det igång igen

Nu är det riktigt nära. Ikväll var sista dagen på detta sommarlovet och i morgon börjar jag i en ny skola med en ny klass och en linje som jag själv valt. Jag tycker att det ska bli väldigt roligt att få åka till skolan i morgon och att få träffa klassen för första gången, eller jag antar att vi kommer samlas lite för att lära känna varandra. Men jag ver ju inte hur det kommer att bli. Ju mer jag tänker på det, desto mer spänd och förväntansfull blir jag. Jag tänkte också passa på att fråga, vilken klass börjar ni i och när börjar ni?
Jag tänker börja göra mig redo för sängen nu för då kan jag sätta på ett avsnitt av Vampire diaries innan jag somnar. För jag vill gärna vara utvilad imorgon eftersom att det är första dagen. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
issabella säger:

skulle du kunna lägga ut en bild på hur dit hår blev

Svar: Absolut, finns ett inlägg med en bild.
None None

2014-08-17 | 21:26:59
Bloggadress: http://missbeliss.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback