Svar på fråga & god natt

Jag vill börja med att säga tack för alla era förslag på serier, nu har jag en hel del att välja på. Älskar att ha er fina läsare att prata med och fråga efter tips. Sen tänkte jag också svara på en fråga jag fick idag.
 
Varför brukar ni vara hundvakt så ofta åt olika hundar? Nu har vi vaktat Izor då hans familj hade lite andra grejer för sig. Dem som äger honom är en föredetta jobbarkompis till min mamma. Honom har vi haft 2 gånger nu. Gucci brukar vi nästan aldrig vakta för att hennes familj är iväg, utan det är för att våra tider som vi har här hemma hos oss passar bäst för hennes skull, men också för att vi gärna har en hund hemma. Vi har vaktat 2 hundar som heter Smilla och Lisa, vilket också är mammas föredetta jobbarkompisars hundar. Det har bara varit någon enstaka gång. Hoppas att du som frågade fått ett svar som är hyfsat lätt att förstå :)
- Fina Gucci 
 
Nu är jag riktigt trött i huvudet efter att ha kollat på 2 filmer under kvällen. Den första filmen var riktigt bra om man gillar filmer med en massa action i, den hette Sabotage. Vet inte hur jag ska förklara filmen utan att förstöra handlingen. Men jag kan verkligen rekommendera den om ni vill se en bra film, jag varnar dock för lite blod... Nej, ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alice säger:

Ahaa, japp då fattar jag. Tack för svaret. :)

2014-08-17 | 08:54:48
Bloggadress: http://nattstad.se/teamcockerpoo

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback