Träningsabstinens

Idag har jag inte gjort mycket mer än att sitta inne då det regnat större delen av dagen. Cyklade en snabbis till Rocklunda och mockade åt Promise och för att möta upp Linn som var hemma över helgen då hon går på gymnasium i Ljusdal om jag inte har helt fel. Det har roligt att träffa henne igen. Jag hoppas att det inte regnar för jag vill så gärna ta mig ut i spåret och springa i morgon, jag har typ abstinens för att träna nu. Svetten som rinner och dem trötta benen, så underbart att det inte finns ord för det.
Fick också en fråga om vilken dag jag tänkte sluta på Promise om jag gör det. Svaret på den frågan har jag ingen aning om för jag vet inte riktigt vilken dag det hade varit och om jag verkligen vill ge bort en dag. Det kanske blir en senare fråga för min del... Det är så svårt att veta hur jag vill göra, men ni kommer få veta när jag bestämt mig. För nu orkar jag inte tänka hur jag ska göra med den delen. Jag ska sätta på ett avsnitt av vampire diaries och sedan sova. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback