Välförtjänt med helg

Har precis skrivit ihop ett inlägg med tankar kring något som kanske inte verkar stort för er icke hästintresserade människor, men ni som är intresserade av hästar och rider kommer förstå precis vad jag pratar om. Hoppas att ni kommer tycka att det är intressant iaf.
Är helt slut efter den första träningen och första veckan i skolan, så jag tänkte börja plocka ihop nu. Måste ha energi till att finslipa på min text till svenskan som ska vara klar på torsdag, perfektionist som jag är vill jag att den ska vara riktigt bra. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Theresia säger:

Känner detsamma, känns bra att vara helt slut redan efter en vecka haha :)

2014-08-23 | 11:12:55
Bloggadress: http://sandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback