Äntligen jullov

Nu är det äntligen jullov och det är hur skönt som helst att få vara ledig nu ett tag och inte behöva någon klocka som ringer tidigt på morgnarna. Just nu har jag inga speciella planer inför lovet utan det får bli lite spontanare grejer, kanske nån filmkväll med härligt folk, mellandagsshopping eller några dagar i stallet, det får visa sig.
 
I stallet idag joggade jag Kapten barbacka innan vi började köra gymkahna, vilket var väldigt roligt och ponnysarna som vi hade verkade tycka att det var roligt då de var lite småbusiga. 
Nu ska jag titta klart på de sista avsnitten av Grey's Anatomy innan jag är på live-avsnitten även i den serien. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi igen under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback