Avslutar denna torsdagen

Jessabelle är också en film som jag rekommendera att ni ser, det var en bra film. Fast personligen gillar jag Insidious-filmerna mer då de var mer psykist påfrestande. Jessabelle slutade med att jag och min brorsa krämmer varandra på låtsas och då blir han så rädd att han tappar iPaden en gång, fy tusan vad roligt vi har haft det under kvällen med andra ord.
 
Det är väl det speciella som har hänt sedan jag skrev med er sist, vi har inte hunnit göra mycket mer än att bara se på den filmen...
Nu ska jag göra mig i ordning, läsa igenom mitt tal någon gång till och sedan tänker jag släppa ut Gucci innan jag kryper ner i sängen för att sova. Ni får sova gott så vi hörs igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Klara Forsström säger:

Vilken fin bild!

Svar: Tack snälla
None None

2014-12-13 | 19:51:15
Bloggadress: http://skogsmullen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback