Avslutar en härlig helg

Under kvällen har vi nu bokat handledarkursen och skickat efter en massa papper som ska skrivas på/betalas och sedan är det fritt fram och jag får sitta bakom ratten. 
 
Annars vet ni allt jag har gjort under dagen och nu under kvällen har jag inte gjort något speciellt, mer än att tagit det lugnt och pluggat lite. Vilket egentligen är för lite, men jag slutar tidigt i morgon så då gör jag färdigt de. Jag var för trött för att kunna göra klart det nu idag.
 
Nej, för att kompensera upp lite av den sömnen jag missade natten till idag så ska jag ropa på Gucci och så ska vi krypa ner under täcket redan nu. Ni får sova gott så hörs vi igen i morogn.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback