Besök och serieberoende

Förlåt att jag inte skrivit tidigare, men jag har haft besök av Linnea under eftermiddagen och jag kände inte direkt för att blogga då. Vi bara pratade en massa och så böt vi även lite julklappar, det var iaf mysigt eftersom att vi inte träffats på ett bra tag.
 
Nu tänkte jag se ikapp några avsnitt av the Originals då jag redan sett ikapp the vampire diaries under dagen. Jag är inte alls serieberoende, nejdå... Men det är något som man kan göra under lovet och jag tycker det är mysigt så därför passar jag på att titta på många serier nu när jag är ledig. Sen spenderas nog kvällen i soffan framför några filmer, helt ok för en söndag enligt mig.
- Linnea, jag och Ebba ifrån förra vintern
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback