Bloggsöndag

Jag har precis suttit och skrivit klart årsresumen, vilket har tagit ett bra tag. Men jag tror att det kommer bli något som kan bli roligt för er att läsa, eller jag hoppas de. Om jag inte skrev det tidigare, så kommer det publiceras i 2 delar under 2 olika dagar.
 
Det är väl i princip det jag gjort sen jag skrev med er senast, fancy life of being a blogger, haha. Nejdå men jag tycker att det är roligt och ibland när det finns bra idéer blir det lätt att man fastnar i timtal och bara skriver inlägg efter inlägg efter inlägg.
Nu ska jag släppa ut Gucci innan vi kryper ner i min säng framför ett avsnitt av någon serie innan vi rundar av för ikväll. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Nikki säger:

tycker du kan dela med dig om din insperation till att blogga, helt öde i mitt fantasi lager för tillfället 😂

Svar: Jag skickar lite på posten ;)
None None

2014-12-15 | 21:55:42
Bloggadress: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback