Då var det torsdag igen

Då var det torsdag igen och alltså fredag och helg i morgon, vilket ska bli väldigt skönt. Sen får jag rida i morgon eftersom att jag har sån ridabstinens som jag har. Jag lär också få rejält med träningsvärk, men då vet jag att jag har jobbat med muskler jag inte använt på ett tag.
 
Idag är det bara skolan som står på schemat för min del och dagen har endast 3 lektioner + ett hål på 3 och en halv timme. Får se, men det lutar mot att åka hem. Jag kommer ändå kunna vara hemma 2 oh en halv timme innan jag måste åka tillbaka för att ha de sista två lektionerna.
- Fina prinsessan Carisma
 
Nu ska jag gå med Gucci en sväng innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Emilie Persson säger:

ååh vilken fin häst.. Drömmen är ju en mörk häst med bred bläs och 4 vita strumpor, de är så snyggt!!


(Glöm ej delta i tävlingen om ett presentkort på Hööks i min blogg. Länk finns till vänster i menyn på bloggen)

/Emilie Persson
www.emiliepersson.se

Svar: Visst är hon fin och jag håller med, det är verkligen en drömhästs utseende
None None

2014-12-04 | 09:01:04
Bloggadress: http://www.emiliepersson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback