Dan före dopparedan

God morgon på er, såhär dan före dopparedan. Själv har jag dock inte samma julkänsla som jag brukar ha, vilket är tråkigt. Men jag tror att morgondagen ändå kommer bli mysig för det blir ju vad man gör den till. Jag tror även att det är väldigt många som är ute och sista minuten shoppar julklappar idag och för en gångs skull är jag inte en av dem, är ni det? Därför kommer jag hålla mig hemma och inte göra mycket alls idag.
 
Nu ska jag hitta på något här hemma, mina naglar är ganska tråkiga så jag tänkte väl göra något lite juligare med de hade jag tänkt. Ni får ha en bra tisdag så hör vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback