En kväll för oss själva

Jag och Erik fick denna kvällen för oss själva, så då har vi precis käkat lite onyttig mat och ska plocka fram lite godis och dricka innan vi sätter igång några filmer. Väldigt onyttigt för att vara en måndag, så jag känner att jag ska försöka komma iväg och träna lite då jag inte bara vill proppa i mig massa onyttigt utan träna.
 
Annars har jag inte gjort mycket idag, jag och mamma var iväg till Erikslund där vi köpte lite "julklappar" till djuren, till Gucci köpte vi en pussel där hon ska flytta grejer med nosen/tassarna för att få fram godisarna och Gold fick bara en påse med godis. Det är ju jul och då ska alla få något litet, även de små fyrbenta krabaterna.
Nej nu ska vi sätta igång den första filmen här hemma. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback