En mysig skoldag

Idag har det varit en riktigt mysig dag tillsammans med klassen och en hel del fika har det också blivit under dagen, så för tillfället är det sista jag vill se något som ens har med fika att göra. 
- Bland annat så har vi fikat med muffinsarna på bilden och på de stod det ES14C, om det är lite otydligt.
 
Jag tycker att ni är lite dåliga på att rösta om vad ni vill se mer av här på bloggen 2015, om ni bläddrar ner några inlägg så finns inlägget med röstningen där. Det tar endast någon sekund att rösta, så jag tycker att ni borde göra det så att bloggen kan bli bättre till år 2015. 
 
Nu ska jag sätta på gårdagens avsnitt av PH och bara njuta av att inte ha något plugg som måste göras. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback