En temperamentsfull torsdag

Detta blir eftermiddagens första inlägg, men det är för att jag har gått och varit smått irriterad sen i förmiddags. För jag hade språk i morse och efter det hade jag hål i 4 timmar och det är jag inte så glad för då våran lärare som vi har på nässt sista lektionen förstod att det var jobbigt med långt hål, så han lät oss arbeta hemma om vi ville. Det gjorde att vi då fick ett hål på 5 timmar och 20 minuter om vi hade jobbat med svenskan hemma. Men såklart får vi inte göra det som vi ska göra på sista lektionen hemma, även om vi visste exakt vad vi skulle göra och när det skulle vara klart.
 
Det har lett till att jag varit irriterad hela dagen och därför lät jag bli att blogga under dagen, för då skulle det inte blivit bra och jag hade nog inte varit så trevlig...
Nu är jag iaf hemma och det har släppt då jag har fokuserat ett tag nu. Fast jag bör övergå till pluggandet igen, jag måste skriva ett tal som jag ska hålla nästa vecka och jag har en filmreview ska göras klart. Men jag kommer kika in här lite senare under kvällen och tills dess får ni ha en fortsatt bra torsdag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback