En tisdagskväll i stallet

Idag körde jag verkligen all in i stallet och jag putsade både sadel och träns åt henne, vilket inte brukar hända allt för ofta. Samt att jag borstade henne ordentligt. Hon har verkligen gått och blivit en riktig skogsmulle nu och hon har för lång päls, för lång svans och lite för lång man. Fast ibland får hon vara en liten skogsmulle då hon inte ska träna eller tävla speciellt hårt nu under vintern.
 
Annars har jag inte gjort speciellt under dagen/kvällen, men en kväll i stallet uppskattar alltid vi ryttare och det är något som jag tycker är väldigt mysigt. Nu ska jag fortsätta att titta på säsongsfinalen av svenska hollywoodfruar på Tv:n innan jag kryper ner under täcket.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback